Baggage missing
2011-08-28 / 15:11:51 / Allmänt

Når vi holdt på å lande i Geneve i går fikk vi vite av en flyvert at det allerede var meldt om at noe bagasje ikke hadde kommet med flyet, så når vi sto å venta ved bagasjebåndet sto alle å kryssa fingra for at det ikke var deres bag som var borte.
Da bagasjen kom var det bare 5 spillere som fikk baggen sin. Jeg var ikke en av de. Derfor bare det rett på butikken for å kjøpe truser og deo. Det eneste jeg hadde med meg i håndbagasjen var pc (uten lader) og ipod. Hadde til og med klart å pakke pengene i hockeybaggen ved en feiltagelse.

Heldigvis fikk vi bagasjen i morges. Alle bortsett fra Carlsson, hun fikk sin etter morgentreninga.
Ikveld møter vi Tsjekkia (sorry for at jeg skrev Tjekkia uten s sist innlegg). De rykka opp i år til B og det sies at de er et av lagene som utvikler seg veldig fort for tiden. Jeg har aldri vært med å spilt mot dem før så forsøker å verken over- eller undervurdere dem.

Kommer noen bilder fra stedet neste innlegg.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: