så my å gjør, så my tid
2011-08-20 / 11:31:38 / Allmänt

 

Mange bloggere skylder på at de ikke har nok tid til å blogge, selv om vi alle vet at dette er løgn. Det samme gjelder når vi ikke har hatt tid til å gjøre ferdig lekser. Eller når vi skulle rydde rommet men aldri hadde tid. Det er bare løgn, alt sammen.

Jeg har prøvd å spørre meg selv hva jeg gjør når jeg ikke gjør noe viktig. Det som forundrer meg veldig er at jeg gjør noe som skulle gjøres før i stedet for det som skal gjøres der å da.

Feks
Når jeg skal gjøre lekser begynner jeg helt ut av det blå å rydde. En uke tidligere da jeg egentlig skulle rydde satte jeg meg ned og gjorde lekser i stedet. Av en eller annen grunn så føler jeg et kjempestress rundt ting som gjøres og er villig til å gjøre mye rart for å unngå å gjøre det. Det er vel ikke tilfeldigvis en ekspert som leser dette og kan forklare meg hvorfor?

Nå kan jeg ikke skrive mer, det jeg egentlig skulle gjøre var å logge inn i nettbanken men jeg valgte å blogge istedet(?!?!).


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: