skavsår
2011-08-21 / 23:43:47 / Allmänt

Jeg har aldri blitt ordentlig skada før (bank i bordet!). Det verste jeg har vært med om var da jeg forstua håndleddet. Bortsett fra det har jeg hatt overbelastning i kneet og kort ryggmusklatur. Thats it.

Det jeg sliter med er alle disse småskadene. Papirkutt for eksempel. Så lite men så utrolig vondt! Eller gnagsår, det er kanskje det verste. Det kan gjøre kjempevondt men se så smertefritt ut at man får dårlig samvittighet hvis man klager eller vil stå over en trening. Jeg tror det var en gutt på mitt gamle lag som måtte hvile i 3 uker pga infeksjon i gnagsår. Høres ikkel ikke like tøft ut som når noen brekker en arm eller noe sånt.

På fredag reiser jeg til Oslo å gjør tester, for så til Frankrike hvor vi spiller 4.nasjonsturnering (France, Tjekkia og Tyskland). Håper alle gnagsår er borte tils dess.

 


En gjeng med herlige jenter på Sasse's 18års dag


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: