tester = DONE!
2011-08-26 / 23:15:31 / Allmänt

ah, endelig funnet senga etter en aaalt for lang dag. Vi har altså gjort alle fys-tester med landslaget idag, og i morgen reiser vi til Frankrike!

Takket være Pitbull fikk jeg ikke sove så mye, men likevel gikk det ganske bra på testene. Jeg fikk 81 på kassehopp hvilket er ny rekord! Har alltid vært på 60-og-noe.

Som sagt så reiser vi til Frankrike i morgen og der skal vi spille tre kamper. Vi møter følgende lag i følgende rekkefølge: Tjekkia,  Frankrike, Tyskland.

Jeg tror at Frankrike er i C-divisjonen, Tjekkia i er i B sammen med oss og Tyskland er i A. Tyskland slo oss med 3-1 i VM-finalen i april (siste målet kom da vi tok ut målvakten. Vi vant skuddstatestikken).

Nå har jeg fått servert biff hjemme hos familien Gjerde og funnet meg til rette på gjesterommet.

 


Treningskamp mellom Norge - Danmark


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: