Dresscode!
2011-08-17 / 02:13:27 / Allmänt

Uansett hvor trøtt man er så er det alltid mulig å blogge.. At det blir enda flere skrivefeil skal jeg ikke motsi.

 

Man skulle tro at Sture-treningene var så tungt som det går, men det finnes tydeligvis måter å gjøre trening enda mer fysisk og psykisk slitsomt. Det er lenge siden jeg var så glad for å dra hjem.

Etter treningen ble det kveldsmat med de samme gamle. Sist gang var det status å spise 5 brødskiver, men denne kvelden bestemte Hedda seg for å høye lista. Jeg vet ikke hvor motivasjonen til å lage ordentlig laks m/tilbehør (ink. potet) kom fra. Spesielt så seint på kvelden etter en hard treningsdag. Bare hun som vet hvordan.

 

I morgen er det treningsfri og siden jeg ikke skriver noen treningsdagbok eller lignende føler jeg ingen trang til å trene. Skal heller ned til byen med Hedda og Pesä for å kjøpe sko. Fikk nemlig årets beste mail fra Modo Damlag idag:

Obligatorisk fik hos Ida Sannsell på onsdag 17/8 kl 15:00.
Dresscoden är klänning förutom Maria Lindh som ska ha bruna byxor och klackeskor!
Välkomna!


PS: Det pøsregna da vi sprang intervaller ute idag. Derfor bildet.



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: