Dag 2: TAP
2011-12-15 / 23:03:59 / Allmänt

Top talking topic:

  1. Juleferie

Vi er et par sverigejenter som skal hjem til mor på søndag så det er naturlig at man snakker så høyt som mulig om dette, så ofte som mulig. Synes litt synd på de som må tilbake til skole eller jobb, men jeg bryr meg ikke så mye så lenge jeg rekker hjem til VM-finalen i håndball. Medlidenhet er min lidenskap.

 

Vi tapte 5-2 mot Slovakia idag, etter alt for mange bittesmå-detalje-feil som gjorde at vi fikk såkalte "uflaks-mål" mot oss.

Æsj, vi tar tilbake med å vinne i morgen mot Sveits.

Blir ingen bilder idag fordi jeg måtte låne bort kameraets memorystick til visse personer som ikke klarer å fikse med sånt selv, bare fordi de vil få filmer av meg som de kan se. Jeg bare gir og gir men får jeg noe tilbake??





1 Kommentarer
Ida:

Du är som tomten. Till sist kommer du få upprättelse också!



SKRIVET DEN: 2011-12-15 KL: 23:59:41



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: