Hans Rotmo
2011-12-23 / 14:12:19 / Allmänt

Nå er det en dag til jul og istedet for å pynte treet sitter jeg alene på rommet og blogger.

 

Da jeg akkurat hadde festet tusenvis av lys på juletreet og slo på strømmen fikk jeg gleden av å se et fremdeles like mørkt og trist plastikktre. Heldigvis er pappa like lat som meg så etter 1 minutt hvor vi "prøvde" å finne feilen på lysene ble Ola sendt til byen for å kjøpe nye. Så nå venter vi i spenning på noen som funker.

 

Vi har juksa litt fordi egentlig skal huset være strøkent før lucia, men her begynte vi i går. Har prøvd desperat å laste ned "vårres jul" av Hans Rotmo men til ingen nytte, så nå skal jeg legge ut på noe som mest sannsynlig blir en uendelig cd-jakt blandt hundrevis med cd'er. But let's face it; ingen jul uten Hans.

 

Alle bildene er gamle fordi det ikke finnes snø til å ta nye. Depressivt.


1 Kommentarer
appis:

tänkte precis skriva åhhh har ni snö i norge men så såg jag att dom var från förra året hihi,

ha en god jul hybel så ses vi snart! :)



SKRIVET DEN: 2011-12-24 KL: 00:13:06



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: