kill me now
2011-12-28 / 02:50:05 / Allmänt

At jeg fikk reise med buss hele veien til Sundsvall gjorde meg ikke på godt humør,men etter det gikk det ganske greit da jeg fikk sitte på med en ukjent resten av veien mot Övik. Fikk også spist på McDonalds sammen med denne ukjente før vi kjørte så jeg hadde en bitteliten burger i magen før Micke ledet en "kill me now"-trening. Altså en trening hvor akkurat den tanken kommer, og kommer for å bli gjennom i hele 1t 20min.

 


sitter å ser på gamle bilder


Det eneste som har vært veldig veldig bra var da jeg fant to grøtpakker i kjøleskapet. Dvs at jeg har fått spist kveldsmat og fremdeles har jeg noe å spise til frokost. Å du vakre grøt så godt du metter!

I morgen er det lunch med Murran før nok en killertrening på 1t20 etterfulgt av intervaller. Heldigvis kommer det litt rekruttering, forhåpentligvis mange nok til at man faktisk får hvile litt.

God natt kjære Övik!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: