pk-hus
2011-12-06 / 23:48:06 / Allmänt

Som du kanske har märkt så har det blivit en tränd att ladda upp kort på papparkakshus på facebook och twitter, så eftersom jag är en av dom som inte tycker om att göra som alla andra har jag bestämt mig för att inte göra det själv. Jag vill heller lägga upp en bild på mina mysiga vänner som tryckt ihop sig i Lises säng för att se Modo krossa Timrå.

 

När Lise omsider kom hem fick jag äntligen följa med på den årliga julgran-kapningen. Med kniv och ficklampa gick vi ut i Vallas vackra skog och hittade en söt liten gran som passar perfekt in i vårat vardagsrum.


Nu när allt har blivit så juligt i lägenheten fick jag plötsligt ångest då jag inte har köpt en enda julklapp. Jag har heller inte sagt till någon vad jag önskar mig förutom då jag nämnde att jag behöver en nagelfil, men nu när jag tänker efter tror inte jag önskar mig det ändå...

 

Får åka ner till stan i morgon säkert... Jobbigt.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: