PLANERAT, PACKAT och KLART
2011-12-22 / 02:17:25 / Allmänt

Er det noe som skiller trøndere fra andre nordmenn så må det være at de hele tiden skal være så spontan og ta alt på sparket. Planlegging er for nerder.

I morgen kommer altså til å bli en spontan dag. Jeg vet ikke hva som hender men jeg har fått noen hint om hva som kan skje. Hvis vi får tak i bil drar vi  kanskje til Storlien. Jeg har altså fått beskjed om å være klar ca kl 10 til 12 i morgen formiddag i tilfelle det blir noe av.

Selv synes jeg ikke det er noen skam i å planlegge ting. Hvis det av en eller annen grunn ikke skulle bli noe av så har jeg en liten plan på hva dagen skal gå til uansett. Først skal jeg pynte pepperkakehjertet som jeg har laget. Så skal jeg gjøre sjakkrutekaker da jeg har fikset deig allerede. Deretter skal jeg spise sjakkrutekaker og kanskje litt av pepperkakehjerte.

 

Et lite barn og en lettere irritert nisse.

 

Har allerede begynt å grue meg til reisen hjem til Övik. Har regnet ut at jeg må bære hockeybag + køller + 2 vanlige bagger. Det blir morsomt.....................................

(PS: hva er det med eldre folk å alltid skrive ... , man ser det over alt, i brev, sms, mail og til og med blogger. Og så holder det sjeldent med bare tre prikker, det beste er om man gjør som meg å skriver tusen.......................................... bare fordi det ser fint ut..... Eller noe.......)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: