9 to 5
2011-07-14 / 17:56:55 / Allmänt

Jeg har regnet ut at turen til Bessaker i helga kommer til å koste meg en del. Det har mamma også gjort. Derfor har jeg begynt å gjøre småjobber som å klippe gress på baksiden, samt rydde og støvsuge rommet mitt. Det kommer sikkert flere jobber utover dagen.

Nå skal jeg trene og ta sol tror jeg. Så skal jeg hente mobilen hos Vilde, det er jo kanskje ganske viktig å gjøre snart.

Før jeg skriver mitt siste punktum må jeg fortelle at jeg har kjøpt to bøker til Italiaturen som nærmer seg med små skritt. At jeg skal lese to bøker på en uke er kanskje litt ambisiøst, men.. Etter å ha vært i Italia er det rett til Övik og like etter drar jeg til Jorm med Sandra og Linnea! GLEDER MEG!

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: