Så lenge det er varmt
2011-07-29 / 21:19:04 / Allmänt

Jeg sa at jeg kom til å bli solbrent før jeg reiste til Italia. Som sagt så gjort. Det svirt å ligge på rygg og mage og senga er for hard til å sove på siden. Har holdt meg i skyggen hele dagen i håp om at det skal gå fra rødt til brunt. Har ikke merket noen forskjell enda.

 

Siden vi reiser til Roma i morgen tidlig har vi valgt å spiste "hjemme" idag. Vi har kjøpt ferske hamburgere som skal stekes å nytes om få minutter, Morset-style. Skal bli godt med noe annet enn pizza til middag. De lager jo masse forskjellig på kjøkkenet men siden menyen og servitørene som oftest ikke kan særlig mye engelsk er det tryggest å peke på noe under "Pizze"-menyen.

Selv om ikke hele familien er med på reisen i år så følger vi fremdeles "gjett hvor mye det koster tilsammen"-tradisjonen. Ola leder med 4-0 nå tror jeg. Jeg trøster meg selv ved å si at det egentlig ikke teller da vi ikke er hele familien på plass. Et tap mot sin tvilling er litt ekstra tungt å ta, uansett.

Har tatt noen bilder men får ikke lasta opp annet enn de fra lillekameraet. De jeg har lagt opp her er fra gamle-byen i Terrcina. I morgen reiser vi inn til Roma hvor jeg regner med å ta en hel del bilder med min kjære Sony.

 

Det regnet faktisk når jeg og mami var i gamle byn, men som norsk vil jeg ikke kalle det ekte regn. Det var fremdeles sol og svettvarmt så den lille skuren som kom var bare behagelig etter å ha gått veldig langt i oppoverbakke.


1 Kommentarer
Ida:

Haha du är så rolig.. Hoppas brunheten kommer snart. P.s: Fina bilder!



SKRIVET DEN: 2011-07-31 KL: 17:57:14



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: