Old times (aka last couple of days)
2011-07-07 / 18:00:28 / Allmänt

Kanskje er det fordi det står intervaller på treningsprogrammet idag, eller kanskje fordi det ikke er så solfylt som jeg hadde håpet på. Mer regnfult. Hva enn som er problemet så har jeg ikka hatt lyst til å gjøre noe fornuftig i dag heller. Det eneste jeg vil gjøre er å se på Friends eller ta sol. Ja jeg har faktisk lyst til å jukse meg til litt mer sommerfølelse.

Noe annet jeg har lyst til å gjøre er å reise til Italia NÅ. Enda er det 17 eller 18 dager til (litt usikker på avreisedatoen).

 


Forige uke har vært regn regn regn. Det så lyst ut i går, men "gammel vane vond å vende".

Grillpartey at grandmah's. Ikke la bilde lure deg, det var pappa som styrte grillinga.

På vei opp til hytta så vi 31 traner på et og samme jorde. It was AWESUM!

Nytt tak på uthuset på hytta. For min del ble det for mye insekt til at jeg var til nyttig hjelp.


Skulle liksom ta roadtrip bilde da jeg og Ola kjørte cab hjem fra hytta, men hadde bare zoomlinse så dette var det eneste som gikk å ta bilde av. Meg i speilet <33333

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: