Den perfekte kladdkaka
2011-06-03 / 00:49:50 / Allmänt

Jeg trodde jeg skulle hjem i dag. Så trodde jeg det ble i morgen. Nå forstår jeg at det blir på lørdag. At de ikke kan gjøre det lettere å reise mellom Örnsköldvik-Östersund-Trondheim er helt håpløst. Jeg er så lei av å måtte fikse alt og styre, bare for å komme meg hjem til Norge. Tenk om jeg kom fra feks Sundvall? 2 timer buss og vel framme. Jeg får vel bare drømme videre. Reiseruta mi tar 10 timer og det er en forhåndsvis rask rute!

Appe, bursdagsbarn kommende lørdag!

Siden jeg var forberedt på å reise i morgen var jeg bare nødt til å bruke mine siste sparepenger (bokstavlig talt) til å kjøpe ingrediensene til kladdkaka. Må helt ærlig si at den ble helt perfekt og at jeg aldri har smakt en bedre hjemmelaget kladdkaka før. Når det endelig skjer at vi arrangerer Halv 8 Hos Mig på valla er det helt klart kladdkaka på min meny.

Så nå sitter jeg alene på valla, nok en gang. Ingenting å gjøre forutenom å skrive kjedelige blogginnlegg.

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: