en sten på en sten på en sten på en sten
2011-06-21 / 23:28:13 / Allmänt

Har begynt å trene igjen, så det eneste som mangler før landslagssamlinga i helga er klær. Jeg var så smart å lot alle Norge-klær ligge igjen på valla. Det eneste jeg har tatt med er den ene joggebuksa. Heldigvis er det 30 stk som skal være med på samlinga og jeg krysser fingra for at noen er helt ny, dvs at de ikke har noen norge-klær i det heletatt.

Noe annet jeg har gjort idag er å ha tilbakestilt iPoden da den klikka. IGJEN. Jeg er egentlig en apple-hater, men når jeg fikk iPod av bestefar er jeg ikke så stor hater at jeg takker nei. Så nå har jeg tilbrakt min andre gang hvor jeg sitter å venter på at iPod og iTunes skal "synkronisere" over 600 sanger. Savner min gamle Creativ Zen mp3-spiller: kopier, lim inn, FERDIG!

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: