I am the master of my faith.
2011-05-31 / 21:03:32 / Allmänt

Mitt syn på politikere ble litt mer positivt enn det det har vært før. Oppdaget nemlig en ganske så morsom sak igår. Klikk HER!

Noe annet jeg oppdaget i går, men litt for sent, var at jeg hadde det norske sim-kortet i mobilen da jeg slo den svenske pin-koden. Tre ganger. Så nå vil mobilen at jeg slår inn PUK-kode. Så bra at jeg helt sikkert har den i Norge, og hvis jeg vil ringe til noen i familien å spørre om hjelp må jeg bruke svenske mobilen, hvilket koster drøyt mye. Så nå skal jeg sitte på facebook helt til noen i familien logger inn. Hva gjorde vi før Facebook?

Jeg holder på å pugge matte C, skal ha kursprov i morgen. Men ble litt lei av det så forsøkte gjør litt engelsk; diktanalyse av Invictus. Før jeg visste ordet av det satt jeg å kjeda meg på photoshop.

 

Hedda, som reiser hjem på torsdag.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: