sämsta dagen i mitt liv
2011-05-17 / 23:41:03 / Allmänt

Første å siste gang! Aldri mer skal jeg tilbringe 17.Mai i Sverige. Det er det kjedeligste jeg har vært med på. Det verste er at jeg egentlig ikke hadde behøvd å være her likevel. Skulle egentlig ha NP i English Speaking idag, men vår kjære lærer er hjemme med et sykt barn så det ble jo ingentling av. En annen lærer er også borte så jeg har ingen matte eller fysikk denne uka. Derfor hadde jeg idag kun 1 time engelsk med en vikar og i morgen er det 1 time kjemi. Skal egentlig juble, men ikke når jeg ser over hele Facebook at folk feirer nasjonaldagen på rett vis, mens jeg og Lise er bortkommet i Sverige på skole og trening som om ingenting har skjedd.

 

Litt fornøyd var jeg likevel da jeg spiste en stor mjukglass på Wayne's mens regnet øste.


1 Kommentarer
P:

Men du fick ju vara med mig hela dagen, och vi firade ju med glass! bättre kan det väl inte bli? ;O



SKRIVET DEN: 2011-05-18 KL: 21:51:56



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: