En uvanlig dag.
2011-10-20 / 23:52:21 / Allmänt

Dagen idag startet med biologi A-prøve etterfulgt av en 2 timers PN. Du tenker sikkert "hva er så uvanlig med det?". Vel, du får vente til litt lengre ned i innlegget før jeg forteller deg.

 

NÅ skal du få høre.

Muammar Gaddafi er død.

Jeg spiste middag og kveldsmat hjemme.

 

Det er det. Håper du syntes det var interessant fordi jeg prøvde veldig hardt for å gjøre dette innlegget spennende. Eller morsomt. Hvis noen syntes det var morsomt. Kanskje litt interessant. Fordi det handler om politikk.

PS: jeg googlet navnet Gaddafi fordi jeg ikke visste hvordan man skriver det. Det viser seg at det er tryggest å skrive slik: مُعَمَّر القَذَّافِي‎ Muʿammar al-Qaḏḏāfī

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: