en text åt dom som har tråkigt.
2011-10-05 / 14:28:53 / Allmänt

Alle som kjenner meg vet at jeg kan være veldig vimsete. At jeg nesten ikke fant passet mitt (med visum) når jeg skulle reise på u18VM i Russland er jo bare en av mange historier. Det var en gang en mann som ringte fra Haugesund fordi han hade lommeboka mi. Jeg ble litt forbauset fordi 1: Jeg har aldri vært i Haugesund og 2: Jeg visste ikke at jeg hade mista lommeboka. Da jeg nå nylig skulle sjekke klokka på mobilen ville den ikke funke. Det viste seg at batteriet var borte. Men både passet, lommeboka og mobilbatteriet kom til rette. Om det er en bra eller dårlig ting er jeg ikke så sikker på.

 

Det er kanskje bra der og da. Uten passet mitt hade jeg ikke fått entret Russland og mistet mitt siste VM med u18. Men siden ting alltid kommer tilbake en eller annen gang blir jeg aldri flinkere til å ta vare på tingene mine. Om jeg glemmer hvor jeg la mobilen så tenker jeg bare ”næhh.. kommer til å finne den til slutt”. Og det gjør jeg. Gikk over en måned uten mobil da jeg på landslagssamling fikk vite at den hadde ligget i bilen til Madelens pappa helt siden han var på besøk i Övik.

 

Mobilen er vel det jeg roter bort oftest. Sikkert ganske logisk fordi det er den tingen jeg bruker mest i hverdagen. Det er også den tingen jeg har i hånda når jeg stressa fordi Hedda ringer og sier ”nå kjører vi!!” eller når jeg ser at bussen går... NÅ!! Og som alle vet så leder stress til vims, og vims leder til alt for mye å tenke på en gang. Derfor er det alt for lett å legge mobilen ett eller annet helt tilfeldig sted mens man knyter skoa, pakker baggen eller spiser den siste brødskiva.

Likevel, tro det eller ei, har jeg bare mistet 1 mobil. Jeg klarte å miste den da jeg syklet over et jordet i pissregn, så jeg annser det som uflaks rett og slett.

 

Så fordi ting nesten aldri forsvinner for godt vil jeg påstå at jeg nesten aldri mister ting, jeg bare glemmer hvor jeg har lagt dem. Og etter flere års trening har jeg blitt en mester i å gå tilbake i mine egne fotspor og finne noe. Jeg er også veldig flink til å sjekke alle bukse og jakkelommer på kortest mulig tid.

Her har dere et tilfeldig utvalg av bilder for deg som foretrekker bilder framfor skrift.

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: