ingenting
2011-10-13 / 14:05:04 / Allmänt

  • I går tok vi lagfoto og portrettbilder, derfor passet det meg utmerket å gå til frisøren samme dag. Nå er jeg eier av et litt kortere og litt kaldere blondt hår. Det føles mest bra hele tiden.
  • I dag har artikkelen om Farstad, Martinsen og meg kommet ut i avisa. Har ikke lest noe selv enda og det får jeg sikkert ikke gjort før høstferien (uke 44.................).
  • MANGE reiser hjem i helga da vi ikke har noen kamper, så det blir troligvis ganske tomt på valla.
  • Bortsett fra at Lises besteforeldre kommer om en drøy time og blir her til søndag!
  • I kveld skal vi samtrene med damj fordi så mange småtasser er på elitläger i Märsta. Til alles glede har vi ingen intervalltrening idag!

 

Last but not least, Linnea har gitt blod idag!


2 Kommentarer
P:

Du steker på som vanligt ser jag!



SKRIVET DEN: 2011-10-13 KL: 22:45:07
Linnea :):

Jag har gjort mitt för mänskligheten :)



SKRIVET DEN: 2011-10-15 KL: 09:55:59



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: