ja nå er det jul igjen
2011-10-18 / 17:24:13 / Allmänt

Snart er det jul hvertfall. Har ikke helt telling på hvor mange dager det er til men det ryktes om at Hedda vet. Jeg gleder meg som bare det. De sies at når man blir eldre ser man andre ting i julen enn bare pakker. Tja...

Jeg er nok ikke eldre enda, har allerede fiksa en ønskeliste! For vi  vet alle hvor irriterende det er når mormor spørr "hva ønsker du deg til jul da?" og så kommer man ikke på hva det var man ønsket seg. Det ender alt for ofte med at man får ullsokker eller et annet varmt klesplagg. Dette året skal ikke ende slik!

Når jeg var liten klippte jeg alltid ut bilder på det jeg ønsket meg og limte det på en stor plakat. Det var som oftest ting fra reklamebrosjyrer fra lekebutikken. Nå er livet litt enklere. Alt jeg trenger å gjøre er å kopiere linken til det jeg finner på en eller annen nettbutikk og lime det på et OpenOffice-dokument. Ready to go!

HER er en liten smakebit for deg som ønsker deg glade barn til jul.




Det nest beste med julen er hjemmelaga julegodteri!!

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: