miss u
2011-10-28 / 21:59:40 / Allmänt

Min eller mitt hamster? Jeg tror det er mitt hamster, på norsk iaf.

Caisa W har offret seg, snill som hun er, og tar hånd om 3 høyt elskede kjæledyr i høstferien. Idag var jeg, Sasse og Sandra på besøk for å levere dyrehagen vår. Min Pitbull kommer nok til å stortrives med to av sine kommende bestevenner, jeg er mer urolig for Caisa.

 


Savner de søte tassene litt allerede

I morgen er det opp og stå klokka halv 5 for å reise ned mot Kungens Kurva hvor vi møter Segeltorp, og på søndag drar vi til Linköping! Deretter er det FERIE og jeg glederrr mEg!

 

Akkurat nå prøver jeg å løse et pakkeproblem. Det er så mye man vil ta med seg hjem, men fordi jeg  skal fly både til og fra Trondheim må jeg tenke på vekta (LES: på baggasjen). Så ettersom at jeg skal ha med en fet hockeybag og masse landslags-klær blir det ikke mye ikke-treningsklær i kommende uke..


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: