no biologi, si?!
2011-10-26 / 22:29:16 / Allmänt

Høstferie. Høstferie! Høstferie!!!!

For hvert sekund som går kommer høstferien nærmere og høstferie betyr hjembesøk. Hjem som i Trondheim! Gleder meg kjæmpemy og har lett for å la fokus gå litt for langt fram i tid.

 

Før høstferien er det nemlig match-helg, hvor vi møter Segeltorp og Linköping. Det blir to svært spennende kamper hvor vi kommer til å få slite hvis vi vil sanke 3 poeng mot noen, hvilket vi vil mot begge!

 

I morgen er det en skönhetsdag om man får være litt svensk. Min "nye klasse" har ikke no facebook-gruppe, men jeg er likevel ganske sikker på at jeg ikke har noen biologi i morgentidlig. Derfor skal jeg først på HG med 95'erne, så på Jockefys og deretter på vanlig trening. Med  andre ord en dag med bare hockey, aka skönhetsdag.

 


En skapning jeg ikke har sett på lenge.

Ang. høstferie! Skulle bestille flybillett men kommer meg ikke inn på nettbanken, derfor må jeg ringe banken i morgen å få hjelp, aka stress. Jeg må også snakke med bovärden ang. Radiotjänsten som krever 2000,- per år fra meg når ingen andre på hele valla er nødt til å betale, aka Say waat?


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: