(the real slim shady agree)
2011-10-03 / 23:48:17 / Allmänt

Idag var det en riktig drittdag  helt til vi skulle bytte plasser i garderoben og da Andreas fant en gammel hjemmeside jeg laga da jeg var 11 år. (LINK HER!)

Jo så var det kanskje litt morsomt/awkward når en dude fra Adressa ringte og spurte forskjellige spørsmål om hvorfor jeg har valgt å spille hockey i Sverige osv.

I morgen er det tirsdag (aka beste dagen i hele uka, aka treningsfri) og det nyter vi med taco. Gleder meg så mye at jeg synes det er litt flaut. Enn hvor lett det er å lage taco så gjør man det alt for sjeldent.


Ett bilde av Andy og meg fra den tiden scooter/moped var kult.
(Det er litt vanskelig å få øye på meg, men jeg er i høyre hjørne)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: