good vs evil
2011-09-02 / 19:36:02 / Allmänt

Idag har jeg hatt en djevel og en engel på skuldrene. Brukte nesten en halv dag på å bestemme om jeg skulle ta oppvasken eller ikke. Oppvaskmarskina er ødelagt, så da jeg kom hjem sto det en stabel med skittne kopper og fat på kjøkkenbenken.

Til slutt vant den lille skapningen i hvitt. Nå er alt vasket, til og med gulvet! Jeg har også vaska alle klær, dvs 4 maskiner med vask. Har bare et lite tørkestativ så vet ikke helt hvor jeg skal henge alt. Det begynner å bli slutt på ledige håndtak, dører og stoler man kan henge ting på.

 

Om en uke kommer pappa!

Idag hviler jeg fra trening. Har hatt slimhoste i litt over en uke nå og kjente at nok er nok. Så bestemte jeg meg for å prøve hostemedisinen jeg kjøpte før sommerferien. Til min store fornøyelse funket det veldig bra, så er ganske sikker på at jeg trener i morgen så lenge nese og ører tillater dette.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: