kiwi
2011-09-22 / 11:39:16 / Allmänt

I dag fant vi DNA i en kiwi. En kiwi like grønn som teppet på rommet mitt. Et teppe som skulle vært byttet ut for snart 2 måneder siden. 2 måneder som har gått veldig fort.

 

Vi vant kampen i går mot 97'er guttene. 3-2. Karma gjorde også opp for seg ved å gi tilbake mobilbatteriet mitt som jeg hadde mistet. Ja, det er det som er inne nå. Å miste mobilen er sooo last month.

 

Når jeg skulle legge  meg i går var Pitbull helt stille. Dum som et brød gikk jeg bort for å se om han fremdeles var i live, bare for å finne ut at han ikke har glemt hvordan man holder meg våken på natta.


søt hamster med fedme type 3.

På lørdag braker det løs nede i Leksand! Laget har allerede begynt å diskutere hvem som skal sitte hvor i bussen. Selv krysser jeg fingrene for en vinduplass.

Det blir dog rart å reise uten min kjære bb (busbuddy).

 

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: