goalgoalgoalgoalgoalgoal
2012-01-10 / 23:41:05 / Allmänt

Etter årets første skoledag er jeg faktisk ganske glad. Dagen besto for det meste av negative utsagn om trappene og skolelunchen men også mange smil pga min savnede liksomklasse (hvilket ikke er nv3b). Tror jeg hadde så lave forventninger til denne dagen at alt ble helt utrolig.

Det største som skjedde idag var under HG-konkuransen da så og si alle skudd gikk rett inn i kassa, ikke bare for en spiller men for alle. Har en teori at det kom pga brist på konkuranse på Micke's treninger de siste (killer-)ukene.

Etter den fantastiske skoledagen var jeg hos Pesä på en lengesidensist dinnerdate, hvilket alltid er toppkarakter.

Så har jeg også gleden av å meddele at J.Wig har kommet inn på nolaskolan, så neste sesong blir jeg tydligvis ikke ensom norsk i Övik likvel!!

 

"Jag älskar mitt meningslösa liv, hur är ditt liv?"
- LW


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: