om det inte är plus blir det hela ett minus
2012-01-14 / 23:31:04 / Allmänt

Life of a lazy person Chapter 1
Fikk sånn godterisug akkurat i det jeg kom inn døra hjemme, men klokka var presis 22:00 og på kjøkkenet finnes det ingenting. Hater når noe sånt skjer. Jeg vurderte en promenad ned til statoil, men med tanke på at kalorinivået kom til å ligge på +/- null føltes det plutselig ikke så verd det.


Idag ble det seier over AIK etter en kjedelig kamp med kun 1 mål. Og når kampen var så kjedelig bestemte sekreteriatet seg for å "glemme" klokka ca 5 minutter i 2.periode. På toppen av det hele var det en AUX-kabel som lå løs ett sted slik at det duret i høytalerne gjennom hele kampen.

Men vi vant og det er bra. I følge ryktene passerte vi AIK på tabellen nå, men jeg vil ikke sjekke. Det kalles overtro. I morgen etter kampen kan jeg kanskje fortelle litt mer fakta med kildehenvisninger.

Nå har jeg tilbrakt en like herlig som alltid kveld hos murre med sasse.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: