Fredag
2012-03-14 / 16:21:32 / Allmänt

Dagen startet tungt, men etter en fika på lundbergs med pesami ble alt litt lysere.

Det er nesten som om Trang Fødsel kjenner meg like godt som Ida P. Men bare nesten. Ikke alle vet hvilken rekkefølge jeg gnager bort negellakken fra fingrene (min rare uvane).

Men jo, på fredag skjer det. Kameraet kommer! Jippiiii! Vurderer sterkt å legge meg i dvale til da. Klarer å ikke  håndtere all spenning og forventning. Så fra og med fredag blir det nye bilder. Ikke youtube-filmer eller oldtidsbilder.

 

Pga vond hals står jeg over treninga ikveld, hvilket gir meg enda mer tid til å glede meg(!!!!!!!!!). Damn it.
Er i en såkalt safety first-fase hvor jeg ikke vil utfordre skjebnen på noen måte. Det er trots alt bare 7 dager til jeg reiser. Innser når jeg skriver det at det er alt for få dager igjen i forhold til hvor mye som skal gjøres innen jeg drar...

 

Pøh, så lenge jeg får kameraet og køllene mine løser resten seg!

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: