oppsummering blablabla
2012-03-18 / 22:46:24 / Allmänt

Helgens oppsummering

  • En veldig morsom fredag.
  • En ikke så alt for koselig lørdag, men solfylt.
  • En 2 timers istrening på søndag = sykt.

 

På fredag skulle jeg og pesä få kameraene våre, men det gjorde vi selvfølgelig ikke. Hvis de ikke ringer meg i morgen skal jeg ringe de. MÅ ha kameraet før VM. Dessuten vet jeg ikke om køllene kommer fram i tid. Klarer meg uten, men det er ikke det samme.

 

I går var det sykt fint "steke på verandan"-vær, hvilket jeg gjorde med selskap av P. Om det fortsetter slik kan det hende jeg ikke trenger å farge utveksten likevel. Selvfølgelig finnes det masse snø og is enda, jeg bor faktisk i Övik..

Ja akkurat, det glemte jeg å si!
Jannicke er kommet på besøk. Hun skal bli til fredag? når hun skal reise ned til Södertälje med DamJ og spille en cup-type-ting. Er fremdeles litt usikker på hva det er. Synes litt synd på Jannicke da hun idag fikk være med på vår 2 timers lange trening. Det er jo typiskt at man er på besøk når vi gjør noe helt utenom det vanlige.

 

Så... Hva har jeg glemt å si nå? JO! Det er akkurat 1 uke til vi spiller første kamp i VM. Gleder meg sykt, men samtidig som sommerfuglene kommer, følger det også med en stor j*vla klump i magen. Vil ikke dra fra laget når de skal spille SM. Et SM som hadde vært mitt første..


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: