VM-modus: ON
2012-03-24 / 11:33:32 / Allmänt

Efter 2 dygn i Lettland har man redan kommit in i VM-modus:

  • Du vet inte villken dag det är
  • Du är alltid hungrig även om man äter heela tiden
  • Hotellrummet är redan ett stort kaos
  • Du vill sova varje lediga minut
  • Antingen besöker du toan hela tiden eller aldrig.
  • En PN känns viktigare än läxor (så är det väl egentligen alltid..)

Idag spelar Modo sin kanske sista semifinal, och jag är faktiskt inte så nervös. Not yet..

 

Sen fyller Victoria Lövdal 17 år idag. Samma tjej är också min roomie. Jag tänkte jag skulle göra en lista åt er som sammanfattar hur det är att bo med Victoria L. Crosby.

  • Hon pratar om Crosby hela tiden.
  • Hon pratar om Sidney Crosby ofta.
  • Hon pratar om Pittsburgh Penguins hela tiden.
  • Hon pratar med sig själv om Penguins, särskilt Crosby.

Ni kanske tror jag överdriver. Det gör jag kanske också. Men jag har åtminstone lärt mer om Crosby dom två sista dagarna än vad jag har vetat om han i hela mitt liv.

 

Eftersom jag inte fick min vackra Nikon innan jag åkte varit lite negativ till att fota, men jag skal försöka att skärpa mig och ta tag i det.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: