PREROV 2014
2014-04-15 / 01:38:33 / Allmänt

Då är säsongen äntligen över, efter en prefekt avslutning med VM-silver tillsammans med det norska landslaget. Att summera en hel turnering i text känns tråkigt för alla, så jag tänkte försöka blanda in lite bilder.


Vi åkte så tidigt att jag knappt minns någonting från resan, men jag hittade åtminstone en bild. 


Det första och sista jag såg varje dag på lägret var min roomie Madde.


Vi vann dom två första matcherna mot Slovakien och Danmark. 

Om det fanns tid över tränade vissa på att perfektionera sin duckface.


Vissa försökte spela piano.


Och andra försökte desperat att hitta en plats där internett faktiskt fungerade. 

På tisdag åkte vi till Olomoc för sightseeing och shopping. Nästa dag förlorade vi mot Tjeckien och Österrike.


Efter att ha paddlat i en älv i Prerov såg vi till att vinna mot Frankrike i sista matchen.

Vi blev jätteglada för silver efter att ha kämpat så hårt som vi gjorde.

Kl 05:00 nästa dag vände vi näsan hem mot Skandinavisk jord tillsammans med silverbucklan. 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: