Kommer alltid hata cooper
2014-05-29 / 23:16:00 / Allmänt

Jag har jobbat i två veckor och redan börjat uppskatta lediga dagar mer än allt annat. Tyvärr blev jag tvungen kliva upp vid 8 ändå pga ett cooper-test som skulle göras tillsammans med min kanske-kommande roomie nästa säsong, Farstad. Efter att ha löpt 7,5 varv på löpban cyklade vi (ja, hon är också en cykelmänniska) till hennes omtalade hemort Lade, drack kaffe och njöt av den där lysande saken på himlen känd som solen. Vi som bor i Trondheim är van att ha ungefär 1 vecka med äkta sommarväder på hela sommaren, så när det först är varmt lägger sig alla utomhus och drar till sig så mycket D-vitamin som det går. Det enda man hör är ljudet från en radio som spelar årets sommarhits som man redan är less på och vart än du går luktar det grillmat som får en att dregla.
 
På eftermiddagen försökte jag bli av med min tshirt-bränna aka kommunbränna tillsammans med Vilde och Rönnes. Efter att ha hoppat på studsmattan och förökt oss på lite gymnastik tillsammans med småbarnen tog vi en roadtrip ut till ingenstans.
 
Dagens citat:
 
- Idag lärde jag mig att hästar kan flyga.
 
 
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: