Livet
2014-05-19 / 00:01:00 / Allmänt

12.juni åker jag till Övik för att se 95:orna ta studenten. Jag längtar samtidigt som jag gruvar mig. Alldeles nyss var Övik mitt hem och nu ska jag plötsligt dit på besök... Det blir åtminstone mysigt att få krama alla igen. Saknar många mycket redan.
 
 
På tal om att sakna. 26.juni har vi reunion, vi som tog studenten för två år sedan. Jag kommer ha höga förväntningar men tror till och med att det kommer bli bättre än jag tror. Det går inte en dag då jag inte skulle önska mig tillbaka till den tiden då vi alla bodde några stenkast ifrån varann och jag kunde ta med mig middagstallriken en trappa upp för att äta tillsammans med Appe. Om några veckor får jag äntligen äta middag med henne igen, tillsammans med resten av dom fina mäniskor som ingår i HG93.
 
 
 
Jag borde sova nu. Imorgon är det första dag på jobbet. Hejdå sovmorgon, hallå pengar.
 
Det är skönt att somna i Trondheim, trots allt.
 
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: