underbart
2011-12-12 / 00:16:22 / Allmänt

6 points goes to modo efter en tøff men utrolig morsomt helg! Seier over LCH og torpet var noe vi trengte veldig etter ett par tunge tap forige helg og helga føre. Så nå er stemninga på topp igjen og det føles nesten litt trist å forlate laget for å dra hjem å feire jul. Ikke at jeg ikke vil hjem å feire jul, men det er så herlig å trene etter vinst!

På onsdag reiser jeg til Slovakia for å spille 3 kamper (Sveits, France og Slovakia) så er jeg hjemme i Trondheim på søndag. Tror det kan bli veldig spennende da Melody Davidson kommer og skal vurdere hver spiller. Håper bare jeg får litt mer tillit fra trenerne nå.

Så har jeg begynt å kjenne av julestresset med 2 skoleoppgaver som må gjøres pluss de derre julegavene som man må stresse med hvert år.. På denne tia er jeg glad for å ikke ha så mange venner!

 

Hedda reiser til Norge i morgen så jeg må reiser alene ned til Stockholm på onsdag, klokka 06:00 ca. Takk Hedda, I owe you one.

 


1 Kommentarer
Pap:

husk å pumpe opp dekkene til ca 50 psi. Da sitter piggene bedre. Det gjør du nede på "benserten"



SKRIVET DEN: 2011-12-12 KL: 17:00:51



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: