joda såe..
2012-04-30 / 02:25:01 / Allmänt

Ibland känner man sig som en silverfisk: alla vet att man är där någonstans, men ingen vill kolla. Nej, jag skämtar. Jag är helt ok nöjd med mitt liv och har så goda vänner som man kan ha, om inte bättre. Det jag försöker säga är att idag har varit en riktigt jävla tråkig dag. Det som gjorde dagen till en ok dag var att spela Med Andra Ord i lag med Olivia. Vi var sämst och därmed skrattade vi mest.

 

 

Jag har egentligen inte gjort ett skit idag förutom att cykla rundt i stan utan att veta vart jag skulle, bland annat i fel åkriktning vilket en gammal gubbe inte tyckte särskilt mycket om. Trampade även upp för SanFrancisco-backarna mot min kommande lägenhet, bara för att  trilla ner igen i allt för hög fart medans jag struntade i högerregeln. På så sätt fick jag min dagliga dos adrenalin.

 

I morgon firar man Valborgs, aka natt till 1.mai. I fjol skulle jag hitta en riktig maj-brasa, men.. Kanske det blir i år!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: