Allt som görs. Allt som inte skrivs.
2012-08-22 / 13:06:13 / Allmänt

Om Övik var tråkig innan skolan började vet jag inte hur man definierar dagsläget. Plugga, träna, äta, sova. Men ärligt talat har jag aldrig känt till någon annan livsstil. Kommer uppdatera oftare när jag får internet, dvs när jag får iPhone, dvs typ 15.september. Hur länge har vi väntat på den dagen?!
 
Till helgen åker jag till Norrtälje där vi ska spela mot damkronorna! Jag tror det kommer bli jättekul, förutom att jag reser ensam från Övik och vetan om att jag kommer måste göra det hela tiden från och med nu. Det kommer också att finnas internett där nere (om jag antar rätt när jag antar att vi kommer sova på hotell), vilket innebär att jag kanske hinner skriva kort och gott om Storsjöyran, Canada, ”tillbaka i Övik” och matcherna mot Sverige.

När jag har tråkigt brukar jag kolla på bilder från då jag hade roligt.

Forsättning följer...


3 Kommentarer
Anonym:

jag har ögonen på dig magneten:)



SKRIVET DEN: 2012-08-22 KL: 17:53:00
P:

Iphone-dagen har vi väntat på läänge. Frågan är om du har tecknat försäkring(-ar).

Ps. Står jag bredvid caj eller T.rex?



SKRIVET DEN: 2012-08-24 KL: 20:43:06 URL: http://idamariette.wordpress.com/
S:

Hon behöver inga försäkringar, jag tror vi måste få den fastsydd i huden på något sätt. Enda möjligheten. Och P, du står bredvid Caj. T-rex dog. Två gånger. Men återuppstod en.



SKRIVET DEN: 2012-08-31 KL: 01:32:54 URL: http://idasofis.wordpress.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: