storsjöyran.
2012-07-25 / 20:52:51 / Allmänt

(Orkar inte kolla genom och rätta alla skrivfel o.l. så om du inte pallar av att läsa dålig svenska rekomenderar jag att du inte läser det här inlägget)
 
 
Det känns alltid som om man väger 5 kg mindre dagen efter en riktig hård träning. Om man har kört ett lugnt pass en dag kan byxorna plötsligt sitta onormalt tight rundt rumpan. Det sägs att sådana förändringar inte kan ske över natten. Pff! Det sker visst så snabbt.
 
 
I går körde jag backintervaller, vilket var bra plannerat. Idag blev jag nämligen tvungen springa rundt på stan för att hitta allt jag behöver tills i morgon. Om jag inte vore i så bra form hade jag fått andningsbesvär. Eftersom jag tycker det är pinsamt att andas för högt i offentlighet skulle jag behöva hålla andan varje gång jag passerade någon, vilket skulle bli minst varje 5:e meter, vilket ville sluta med att jag vore tvungen gömma mig på en toa eller något för att kunna få ner puslen under 150. Allt detta skulle bara resultera i en stor försening och jag skulle aldrig hunnit med att göra alla viktigheter i min hektiska vardag.. Det var alltså tur att jag valde köra hårdträning i går.
 
Nu återstår det bara att tvätta kläder och trycka dom ned i resväskan, sen får jag träffa 3 stycken köttbitar jag har saknat så mycket sedan vi tog studenten tillsammans. Jag är nästan lite nervös!
 
 
 

1 Kommentarer
magneten:

visa alla runt om er hur man festa på
riktigt SSS:s



SKRIVET DEN: 2012-07-27 KL: 12:48:10



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: