Vi fick aldrig fisk, men..
2012-07-15 / 19:20:05 / Allmänt

Det är jobbigt när allt blir så stressigt att man stannar kvar i soffan istället för att ta tag i saker. Därför passade det mig perfekt att det inte fanns någon soffa i tältet på Bessaker.
Det var inte bara jag som kände stresset inför helgen. Det gick inte föra ett normalt samtal med Andreas innan vi hade Kaja i bilen och var på väg över Trondheimsfjorden med färjan. Först då kunde han sluta kalla mig Kaja.
Även om jag fick sprit spottad i ansiktet, en hink och en glasflaska i huvudet så tycker jag helgen blev lyckad. Otroligt, men sant. Vad är Feskfestivalen utan en lite för våldsam kompis? Min lycka kan också bero på vädret som inte alls blev lika blött som yr.no sa.
"Camp CHArmerende"
 

Alternativ sittplats för den som inte hade med sig stol.
Superstar Helena Wik (aka min kompis) tillsammans med Sie Gubba.
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: