Svenskar är snyggast
2012-06-21 / 23:15:40 / Allmänt

Å avslutte 2 ting samtidig er ikke bra for kroppen. Rettere sakt huden rundt øynene. For straks en uke siden tok jeg studenten og fikk forlate "min svenske familie". I går og i dag har jeg sett ferdig siste sessong av One Tree Hill. Det hele har endt i en foss av tårer og det kommer til å bli flere. Ikke bare fordi jeg vurderer å starte på sesong 1 av One Tree Hill, men også fordi jeg savner svenskene.
 
Heldigvis, takket være Ida, er det nå helt sikkert at vi skal til Storsjöyran 26.juli, hvor jeg får treffe henne, Pesä og Cai. Det er så fantastisk at jeg skulle ønske sommeren snart var over, bare fordi jeg lengter sånn til å treffe dem. Såklart lengter jeg også etter å få høre Lasse W og Melissa Horn +++.
 
I morgen kl 3 er jeg ferdig med min første arbeidsuke og jeg kunne ikke vært lykkligere. Jobben gjør meg ikke bare solbrent og støl, men gir meg også penger hvilket jeg gleder meg til som en gris. Noen sier at penger ikke er nøkkelen til lykke,  men det fleste av oss vet at det er en stor saftig løgn. Jeg blir lykklig bare av å tenke på penger.
 
Nå er det leggetid. Å stå opp klokka 6 hver dag er slitsomt for både kropp og hjerne. Her kommer noen bilder til deg som ikke jobber. Kategori: hyttetur med HG93
 
 
 

3 Kommentarer
magneten:

åh mina bästa brudar, jag kommer sakna er alla..
pusss



SKRIVET DEN: 2012-06-28 KL: 17:07:13 URL: http://fridaahlerup.wordpress.com
Ida:

Underbara bilder. Särskilt Caj med korven.



SKRIVET DEN: 2012-07-02 KL: 23:59:54
p:

caj ser lite skeptisk ut när jag visar hur man använder ett grillspett (en random kvist).



SKRIVET DEN: 2012-08-03 KL: 10:34:31



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: