Kungligt du vet.
2012-06-17 / 21:33:36 / Allmänt

Dom senaste veckorna har varit underbara, men i går kom jobbigheten att lämna allt och åka hem till Trondheim. Visst, det är en härlig känsla att kunna somna till ljudet av Trondheims trafik, jag älskar det. Men det är tungt att man inte längre kan äta ostmackor på valla och lyssna på Cornelis Vreeswijk medans man pratar om dåtidens bekymmer.

 

Att sjunga til Tre Små Kinesere hjälpte en del på hemresan, och att jag har internet, tv och mat i kylskåpet är som ett dyrt skavsårplåster på såret. Har många underbara minnen jag kan kolla tillbaka på från dom här 3 åren med HG93-tjejerna, men jag skulle verkligen önska det fanns tid att skapa flera.

Ha en fin sommar nu och ät mycket glass.

 


3 Kommentarer
Ida:

Morsa+Ida=Kärlek&Kaoz



SKRIVET DEN: 2012-06-17 KL: 22:11:55
Ida:

Måste även berömma dig för din svenska. Är så stolt att du skriver mer grammatiskt korrekt än många andra. Blir nästan tårögd.



SKRIVET DEN: 2012-06-18 KL: 01:18:11
Martin:

Sjukt fine bilda me nye kameraet :O



SKRIVET DEN: 2012-06-18 KL: 03:25:10 URL: http://martin.morset.no/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: