Livet skjer
2012-10-23 / 08:46:10 / Allmänt

Ibland händer det saker här i Övik. Jag har färgat håret rött, och det blir rödare för varje dusch. Jag har spelat Europacupen och kvalade vidare till nästa grupp som ska spelas i Schweitz. Jag krockade i sargen och har nu svårt för att gå i trappor eller sätta/resa mig utan att se ut som en riktig ful grinunge.
 
När jag kommer hem tänker jag lägga mig i sängen och dö. Jag kommer vara död helt till nästa dag, sen kommer jag antagligen dö ännu mer. Rykten säger att Micke tänker döda oss i morgon, även fast vi har svåra matcher till helgen. Den mannen är galen och vi är ännu värre är vi som gör allt han säger utan att tveka en sekund. Hjärntvättade tjejer som gör allt för att bli bättre på en sport folk säger är gjord för killar.
 
Nej, förlåt. Jag har bara ont i knäna och behöver få ut lite frustration.
 
Lycka till med era liv idag, hoppas ni inte har ont i något knä alls och att ni kan gå normalt. PUSS PÅ ER ALLA.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: