Let the game begin
2012-09-22 / 10:10:09 / Allmänt

.(Rubriken måste läsas högt med en mörk och cool berättarröst. Om du inte vet hur man gör en sådan röst; låt bli.)
 
Nu börjar det. Just nu vill jag inte säga ord som Äntligen! eller ÅH vad jag har längtat!. I stället känner jag mig mera dödsnervös och vill helst ligga kvar i den smala hotelsängen. Men så brukar jag alltid känna. Sen när man kommer til hallen och får känna lite på sin slitna, svetta utrustning brukar det gå bättre. Sen blir jag nervös igen, men då är det en lite mer kontrollerad. Det är i alla fall det jag försöker övertyga mig själv om.
 
Tur jag har en lugn rumskompis. Självaste Jolof. Eller vad hon nu hette.. Det är jobbigt när alla svenskar har smeknamn. Dom inser inte hur lätt det är för oss normala människor att missuppfatta och tro att deras smeknamn är deras riktiga namn. Tex. Linkan. Inte förstod jag vilken Emelie det var som vänförfrågade mig på facebook...
 
Nej, nu måste jag vända tillbaka till min nervositet. Heja Modo!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: