Leva vs bo
2013-08-28 / 13:59:03 / Allmänt

Jag vill leva i Övik, men bo i Trondheim.
 
Det har varit soligt väder, möte med en saknat bror, födelsesdagstårta och kramar från en mamma med seperationsångest eller vad man ska kalla det.
 
Det bästa med min visit måste ha varit överraskningen när bestemor pratade engelska med Martins kompis Tim från USA. Hon sa att hon lärde sig engelska då hon var 15 år, nu är hon 88 och kunde fortfarande berätta om sina föräldrar som hade rest till USA och hur hon var född i Norge men "made in USA". Jag kan också tillägga att hon hade hjärtoperation tidigare i år men verkade mer uppegående än mig själv när hon var här. Hon är en kvinna att se upp till.
 
Nu ska jag och mamma skjutsa Tim till flygplatsen, och sedan åker jag och Martin för att rösta, jag för första gången!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: