Jag känner för mycket
2013-02-09 / 14:15:54 / Allmänt

 Vi ska vinna EM, SM och VM. Efter det kan ni fråga mig vad som hände i Poprad, Slovakien den gången vi åkte för att spela OS-kval. Om ni frågar nu kommer svaret antagligen vara "blääh buhu thhhh ssss mh" , så om du inte förstår grinspråk är det ganska meningslöst att fråga.

Jag vill komma hem till mina sönderspelade högtalare och lyssna på min konstighetsmusik. Jag vill äta fil. Jag vill kramas med sängen jag egentligen hatar. Jag vill fika med mina goda vänner och prata skit om folk och om oss själva.
Brått är det år 2017. Kanske det kan bli mitt bästa år.

 


1 Kommentarer
Din beztiz:

Jag är bra på grinspråk och på att kramas.



SKRIVET DEN: 2013-02-09 KL: 18:09:18



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: