Berlin, den tid då
2013-06-11 / 23:52:29 / Allmänt

Jag har ännu inte delat av mig bilder från då jag och Loschi var i Berlin. Jo, jag har varit i Berlin nu i ”eftersäsongstiden”. Det var en grym (jag använder aldrig ordet grymt?!) resa och jag kunde inte ha delat resan med någon bättre person. Tack vare hennes tyska-egenskaper blev det möjligt att köpa mat också, vilket är viktigt. Loschi styrde dom svåra sakerna, dvs beställa mat och hitta fram på tunnelbanan, hon var också pengansvarig. Det är bra for mig att ha en som henne. Själv stod jag för gott humör och självklart lite fotografering.

 


En ny 5 Euro, coolt.
 

Min första brezel, coolare!

Currywrust, standard mellanmål i Berlin.

Giraff.

Ett sådant kort man måste ta när man inte pallar fråga folk om assistans.

Utsikten från hotellrummet.

I väntan på Zoo, mer taggade än småbarnen.

Hippo, flodhest. Vet ej det svenska namnet.. Flodhäst?

"In the jungle, the migthy jugle, the lions sleeps tonight."

Tigrar, ett av dom största ögonblicken i mitt liv. Seriöst!!

Mata djuren ska man såklart göra.

Chill vid en fontän någonstans i Berlin.

Barbie Boutique! Det fanns även ett museum, fast vi vågade oss aldrig in dit... (Hade det inte kostat pengar hade vi gått in utan att tveka)
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: