Lurigt soligt
2013-05-21 / 22:29:50 / Allmänt

Varför blir man så lycklig av soligt väder? Varje gång jag går ut och känner solen värma benen genom dom dåligt planerade svarta jeansen och känner att risken för svetta ben ökar går jag ännu och tänker ”fan va jag älskar Övik”. Det ska sägas att kvällen innan ligger jag vaken mitt i natten och tänker att på något sätt måste jag ta mig bort från den här staden.

Ja, solen gör mig så fruktansvärt lycklig att jag blir skeptiskt till allt jag tänker. Tycker jag verkligen det är skönt att GÅ hem från träning istället för att åka med den erbjudna skjutsen? Sen när tyckte jag det var skönt att GÅ istället? Soligt väder vänder alla mina moraler på huvudet. Som tur är har jag tid ikväll till att återställa mig och påminna mig själv om att ”Gå känns bra, fast bil..? Hurra!”. Ja, där har ni mitt slagord när det kommer till saken.

Avslutar snyggt med en sommarbild såklart. Passar nästan bättre än en elefantbild...


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: