Vänstra sida, 4 platser bak
2013-09-28 / 13:00:42 / Allmänt

Redan klockan 06:05 rapporterade rumpan om ett hårt och obekvämt bussäte, precis som det brukar och ska vara.

Bussresor ner mot Stockholm suger alltid, men när jag ser dom stackars nykomlingarna fortfarande stå upprest i bussen medan några ruttisar försöker hjälpa dom hitta en ledig plats känner jag mig rätt nöjd med mitt hårda säte ändå, även om jag skulle vilja vara kanske två platser längre bak för att slippa vakna jämt och ständigt till busschaufför Tage sin skärande röst när han berättar sina historier till Micke och co.

Lunchen blev serverad på Hacke gård som vanlig, pasta med köttfärssås som inte smakade ett skit, som vanligt.

Jag är jättetrött och snorig men snart är vi framme och det er dags för hashtag gameday. Vi möter Segeltorp men det visste du redan såklart, du som är så insatt i svensk damhockey. Enda som behövs innan jag är redo att börja med alla matchriter är 4 koppar kaffe, sen kör vi. 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: