vätskebrist
2011-08-16 / 00:56:47 / Allmänt

40 minutter på is høres ikke så tungt ut men når man har Sture som trener er det noe helt annet. Enda en grunn til at man vil spille for damelaget.

Forresten! Harry Potter filmen var helt ok, men P og S mente tydligvis at han var the one and only. Det endte med at Harry fikk sine hender og signatur på "legende-veggen" i stua vår. Vet ikke helt hva jeg synes men er mer urolig for Lise sin mening.

 

Som om jeg ikke bekymrer meg nok allerede så ringer mamma og snakker om alle papirer som må sendes og banker som må ringes. Det er så rart, men det virker som at det å "ikke gjøre noe" er en gjøre-ting. Jeg har liksom aldri tid selv om jeg "ikke gjør noe". Hvis du skjønner hva jeg mener.

 

Det ryktes om at vi skal ha en photoshoot før snøen kommer slik at jeg kan bevise for Hedda at jeg er flinkere fotograf enn en 97-gutt som er så utrolig...


1 Kommentarer
Ida:

Är nästan säker på att du är bättre än pojken. Du har åtminstone vackrare motiv. Hehe.



SKRIVET DEN: 2011-08-16 KL: 01:24:43



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: