Trøtt
2011-12-17 / 09:55:18 / Allmänt

Jeg er trøtt hele tiden. En PN føles aldri feil. Tror det har med kaffebristen på hotellet å gjøre. Enten får man ta gratis-kaffen som smaker vann, eller så får man kjøpe en bitteliten kopp for 30 spenn som er megasterk. Det virker som om det bare er kaffe og ikke noe vann.

 

Vi vant mot Sveits i går, 3-2. Vi gjorde en helt grei kamp etter min mening.

 


Nabolaget utenfor vinduet vårt. Vi kan stå å se inn i andres leilighet å se hva de gjør.


Vi møter Le France idag og jeg er veldig spent. De slo Slovakia i går (3-2 tror jeg) så vi må se opp litt.

Etter kampen er det sånn julebord-ish. Flaks for meg at jeg tok med en ekstra joggebukse så jeg kan se bra ut da...

PS: Det blir Norge i VM-finalen så nå er jeg glad.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: